EymenTuana benim bebeğim iri bebekti canım. O yüzden iyi ki olmuşum sezeryan yoksa bebek oramdan çıksaydı hayatım boyunca unutamayacağım bir travma yaşatırdı bana çok rahattı iki gün sonra iyi hissettim kendimi. Ama ki normal doğum yapsaydım 50 dikiş anca kurtarırdı beni üstüne bile oturamazdım iyi oldu benim için hayat kurtarıcı resmen