Bende 28. Haftadayım ufak tefek eksikleri dışında nerdeyse tamamladık. Hem kışın sogukta koca karnımla gezmek istemediğim için, hemde yeni senede ürünler zamlanacağı için buldukça aldım. 1 ay sonra da Doğum çantamı hazırlayıp bekleyeceğim kısmetse 🙏🏻