Hiç endişelenme regl olacakmıs gibi agrıyo. Benİm reglm 1 haftagecikmişti ama ara ara agrı oluyodu. En son bi kramp gibi ağrı girince kesin regl oldum dedim. Baktım onun üstünede gelmeyince test yaptm ve öğrendim. Suan 6,5 aylık ama ilk 3 ay geçmek bilmiyor herkes için riskli görüyolar. Ama sonraki 3,5 ay nasıl geçti anlamadım bile. Sen kendini rahat tut pozitif düşün🙏