Cigdembakar Merhabalrhamile oldğumu cumartesi günü öğrendim şuan 4+2 yiz henüz kese felan görmedik ara ara kasık ağrılarım oluyor fakat bu gece uykumdan uyandrcak kadat fazla oldu 30 sn felan sürdü kötü bişey olabilirmi normalmi acaba
Eceveannesi Cigdembakar normal adet tarihine denk geldiği için olabiliyor hamilelikle çok normal ama dikkate et ağır kaldırma ilk 3 ay bol bol dinlen
Handaan Cigdembakar kasık ağrıları oluyor bol bol su için yemeğinize içmenize dikkat edin inşaAllah sorun olmaz bendede kasık ve bel ağrısı olmuştu aynı adet ağrıları gibi
Gul-21 Cigdembakar benim de 5 haftalık aynı canım kalkıp gece çamaşırıma bakıyorum korkudan normal diyorlar ben daha önce kimyasal geçirdim onda çok şiddetli oluyordu ondan korkuyorum
Cigdembakar Gul-21 bende öyle koşarak lavaboya gittim ama hemen geçti Allahtan 🤦♀️ Çok pimpirikli olmayayım diyorum ama ilk gebeliğim düşük olsu ikincisi erken doğumla sonuçlandı bide tüp bebekle oldu korkuyorum 🙈
Gul-21 Cigdembakar oy kuzum Allah yardımcımız olsun Dr gitsek erken zaten korkutuyorlar yok kese oluşmamış kalp atışı yok deyip içimizde hep bi korku kalıyor dua edip bekliyorum
Cigdembakar Gul-21 aynen bnde öyle bekliyoruz bakalım beni 6+3 de çağrdı kalp atışı için sizi nezamn çağırdı doktorunuz
Gul-21 Cigdembakar hep hiç gitmedim kan verdim canım beta kaç çıktı senin son adet ne zaman benim 21 ekim beta 541 çıktı cuma günü
Cigdembakar Gul-21 26 ekim benmde adete 3 gün kala yaptrdm tedavi olduğu için 354 çıktı doktorum cumartesi gğnü tam 4 haftalk öyle hesaplicaksn dedi
Deebg Cigdembakar inşallah canım daha önce bi boş gebelik yaşadım şuan çok tedirginim o yüzden ultrasona ne zaman girsem bilmiyorum
Deebg Cigdembakar geç gitmek daha iyi aslında canım erken gidiyoruz gözükmüyor bebek stresten içimiz içimizi yiyor geç gidelimde hemen gözüksün inşallah🙏🙏 cuma günü kese için giderim belki bende
Cigdembakar Deebg bende Cumartesi kese için gitmeyi düşünüyorum aslında sonraki haftada kalbi duyarız inşallahhhh