Zeyk Esraygtf o kadarını bilemicem 30lu hafta sonrası dedim işte artık neyse sonuç olarak ilk haftalar her hafta gitmesine gerek yok
Guler06 Hacer32 herşey normal canım İlk zamanlar sık fıdıl iyi kontrole ve benim de hiç midem bulanmadı ilk zamanlarda bır. Kere bıle kusmadım kendimizı şanslı görmeliyiz bu konuda çünkü şanslıyız😊
Hacer32 Tesekkur ederim kizlar icimi ferahlattınız zaten hamilelik psikolojisiyle insanin aklina hersey geliyo
Gamzetayfunn Hacer32 ayyy şükür et canım bende 32+5 im senin kusmaların daha yeni yeni bitti dayanılacak gibi değil 8 kilo vermıştım herşeyden tiksindim Allahım çok şükür geçti 🥹🤲🏻🤰🥹🥹