deletedmom572 Arkadaşlar merhaba, 4,5 haftalık hamileyim ilk hamileliğim ve cildim lazer den ötürü aşırı kurudu. Çatlak kremine başlamam gerekiyor mu ve hangi marka önerirsiniz
doganBanu deletedmom572 Bence göbeğin büyümeye başlayana kadar normal bir nemlendirici kullan banyo yapmadan yapmaya. Karnın çıkıncada mustela ya da Lierac al ve onlara başla. Ben 2 kutu mustela krem ve 1tane yağını bitirdim şimdi bio oil ve hindistan cevizi yağı kullanıyorum ve gün içinde sürekli sürüyorum genetik yatkınlığım var malesef korkuyorum😏Bu bitincede Lierac kullanacağım.
Faray deletedmom572 ben kullanıyorum çok düzenli kullanmadım üstelik henüz bi çatlağım oluşmadı belki erkendir bilemiyorum. Bende tavsiye üzerine aldım çok iyi diye.
purplemoon GAkdag hindistan cevizi yagi kullaniyorum bi kac gundur yapis yapis bi durum yasamadim aksine guzel bi kokuda birakiyor ic camasirida kirlenmiyor mustelanin catlak kremini yazdi doktorum ama cok pahali amac nemlendirmekse ztn bol su icin yaglarla takviye edilebilinir diye dusundum
deletedmom572 doganBanu nemlendirici yetmiyor cildimi nemlendirmeye çok fazla kurudu hamile kalmadan da kullanıyordum nemlendirici aynı kuruluk hep
doganBanu deletedmom572 bol su içmeyide ihmal etme bence canım, bu arada cilt gebelkte ekstra kuruyor ve senin öncesinde de o kadar kuruysa bence doktorunada danışabilirsin 🙏
Loya06 deletedmom572 canım ben bio oil kullanıyorum ama çatlama vucut yapısıyla alakalı ne yaparsan yap çatlayacaksanız o çatlaklar oluşuyo bazılarıda hiç bişey kullanmamasına rağmen çatlamıyor misal benim kaynanam 3 çocuk doğurdu ama maşallah karnında tek çizik yok bembeyaz 😊 görümcemde 37. Haftaya kadar çatlamadı çok sevindik anneme çektim diye havalara uçtu ama 38 de bi çatlamaya başladı inanamadık birden bire 😊
deletedmom572 Loya06 haha😀 canım benim de annem 7 çocuk doğurmuş maşallah tek bir çatlağı yok, ama cildim kuru olduğu için korkuyorum tedbir alayım da çatlarsa artık bir şey yapmadım demem
Meeerveunal deletedmom572 canım bende aynı şekilde lazerden ötürü çok kurumuştum doktorum lierac önerdi 12. Haftadan itibaren başladım kullanmaya ama 27. Haftada göbeğim büyümeye başlayınca bir gece içinde aşırı derecede çatladı karnımın altı zaten doktorum eğer çatlayacağı varsa vücudunun her türlü çatlarsın demişti şimdi ise badem yapı kullanıyorum kesinlikle daha uzun süre nemli tutuyo. Hem burda daha önce lierac için para tuzağı olduğunu söyleyen onlarca kişi gördüm
deletedmom572 Meeerveunal ben de henüz kese görmeye gitmedim gidince doktora sorayım dedim ama dediğin gibi doktorlar da anlaşmalı oldukları markaları söylüyorlar genellikle
Loya06 deletedmom572 şunu da diyim ben bio oil den önce yağlar kullandım ve bende aşırı tüylenme yaptı 😢
M_e_s deletedmom572 ben bıo oıl kullandım ılk hamılelehımde 20kusurden fazla kılo aldım ama yırtılmam olmadı şuan hamıleyım tekrardan kullanıyorum
Meeerveunal deletedmom572 aynen öyle ve gerçekten para tuzağı o kremler bildiğin nemlendiriciden bi farkı yok yarım saat sonra kuruyo tekrardan cildi insanın sen en iyisi güvendiğin bi aktara git badem yağı falan bi karışım yaptır onu kullan