elmdmr ilki 19.haftda acil serklajdı ve malesef suyum sızıyordu enfeksiyon nedeni ile 24.haftada doğum yaptım.diğeri 12.haftada atıldı doğana kadar raporluydum ama sürekli yatmadım ev işlerimi kendim yaptım,38.haftada doğum yaptım.şimdi 12.haftda atıldı yine ve 21.haftadayım. Herşey yolunda çok şükür. Günde iki kere prpgestan fitil kullanıyorum ve küçük bez parçaları ayarladım sıksık değiştiriyorum.