elmdmr canım evet bende de aynısı oldu doktoruma yazdım hemen ipleri uzun bıraktım onlara dokunuyorsun normal sıkıntı yok dedi. Korkma olabilir. Enfeksiyon oldugunu hissetmediğin sürece fitil yap. Çünkü fitil daha etkili. Korkma yat dinlen sürekli ben hiç kalkmıyorum doktorum hep yatman gerekmiyo demesine rağmen.