Calismasak maddi acidan etkilenecegiz, calissak bebegimizden ayri kalacagiz, anane babane buyuttugu zaman cok farkli yetisiyorlar, allah razi olsun hepsinden her zaman, ama sanki simarik yetisiyorlarmis gibi geliyor bana, bakici deseniz zaten buyuk konusmayayim ama hic bulasmak istemem hic iyi seyler duymuyorum cevremden. Allah yardimcimiz olsun zor kararlar😔