Seda2334 merhaba ben öğretmenim. 2 hafta sonra izne ayrılıyorum-37.haftamda- iznim de martın sonunda bitecek. Nisan, mayıs, haziranda tekrardan okula dönmem gerekiyor. Zaten günde 3 sa süt iznim olacak, günde sadece birkaç sa bebeğimden ayrı olacağım. O zamanlarda da ya annem ya kayınvalidem yanımda olacak. Planlarım bu şekilde