Meleyim ilac kullan diyenler olmuş hamilelikte mümkün oldugunca ilactan kaciyoruz millette neye tesvik ediyor, sık tuvalete çıkma sorununu hepimiz yaşıyoruz 33. Haftadaym hala ayni napalm cekicez canım öyle herseyde ilaç içilmez, derdin tuvalete gitmek olsun enfeksiyondan kaynaklı falan olmasinda ona baktr sadece.