Gulfem07 Esrayagixemir1604_ kreşe görürdünüz mu,çocuklarla içli disli olabileceği yerlere götürün zamanı vardır evde de sürekli siz konuşun oyun oynayın.
Zuzum_20 Cansusezgin benimde basladı 🙄 31+6 kasıgımın sag tarafı agrıyo sag tarafıma yerlesti orda toplanıyor arada bir bebeğim de 🤷🏿♀️