Bebikom_ Haftadayım fakat benim karnım büyümüyor sanki ya bazen cok buyuk bazende kücük oluyor 😊 bu arada hangi kan ilacını kullanıyorsunuz. Doktorum gynoferro vermisti cok istifra ettirdi bana. Simdi ferplex fol verdi onu içiyorum şurup gibi ama gram bulantı yapmadı öneririm. Bu arada cinsiyetler belli oldumuuuuuu ???? Benim doktorum emin olmadan soyleyemem dedi 😊 5 aralıkta kesin söylicekmiş nasipse
Ecelif Bebikom_ 14+4 canım bizim de cinsiyetimiz net değil hep arka posizyonda duruyor doktor erkeğe benzetti ama kesin kesin 😊 bende gynoferron kullanıyorum bir de bu kan ilacını sağlık ocakları ücretsiz veriyormuş sanırım öyle duymuştum doğru mu bilgin var mı
Bebikom_ Ecelif hiç bir bilgim yok tetenoz asısını ucretsiz vuruyorlar 20. Haftada onu biliyorum ama.
Bebikom_ Feyzazdra mayıs bebekleri kız mış öyle diyorlar 😂😂 ama cocgunluk erkek demis bakalım bizimki ne olucak. Tabiki önce saglıklı olmasını diliyorum ama insan merak ediyor
tiniminianne Günaydın annecikler 🤰🏻 Bizde 14 haftalık olduk bugün. Bizim de cinsiyetimiz belli değil. Doktor aralıkta kan, demir ve magnezyuma başlayacağını söyledi. 😑 Bekarlıktan beri demir seviyem aşırı düşük, kansızsızm 😔
Bebikom_ tiniminianne magnezyum almadım ben vermedi benim degerlerim cok iyi cıktı. Fakat kan ilacı beni mahvetti 😩
purplemoon Bende 14 haftaligim cinsiyet kiz bulantilar azaldi sukur bazen halsizim bazen cok enerjik 😊 cinsiyete kiz dedi bakalim hayirlisi . Henuz demir ilaci kullanmaya baslamadim
Gizem5755 15 haftalığımız cinsiyetimiz Kıızzz teyzeler 😊 Rabbim hayırlısı ile size de öğrenmeyi nasip etsin🥳😊
SevdaTrkl Bebikom_ Benimde karnım aynı şekil bazen sanki içinde kocaman bebek var bazen hiç bir şey yok😂 Biz 15+0 da öğrendik cinsiyetini kesin olarak erkek, 12. Haftada da erkek demişti. Şimdi 15+5 olduk 🥰🥰
Nilll Bebikom_ benim doktorum da başta vermişti aynı ilacı bana hiç kötü etki etmedi ama daha sonra ilacı bıraktırdı. Degerim 12 ve diyor ki 12 altında olanlara kan ilacı öneriyorum çünkü 12 ve üstü olanlar kullandığı zaman karaciger değerleri oldukça yükseliyor ve bu iyi bir şey değil dedi. Şimdi yarın da devlette kontrolüm var oradaki doktora da soracağım
Bebikom_ Nilll yaaa iki tanemi doktora gidiyorsun keske benimde devletede görünme gibi bir sansım olsa. Calısan anne olarak hafta ıcı ızın sıkıntı bazen
Sumeyye19112 16+0 yiz bizde kızlar 😊 en son 12 haftalıkken gitmiştik doktora cinsiyeti emin olmadan söylemem demişti bizde meraktayız 🤷♀️ 17 haftalıkken randevumuz iple çekiyoruz 🤗 karnım benimde çıkmadı cok fazla hatta bazen diyorum nerde bu çocuk 😂 gyno ferro sanol kullanıyorum bende rahatsız etmiyor beni.
Hazalozan Merhaba 16+3 deyiz bizde benim göğsümdeki gerginlik ve sık idrara cıkma sorunum gecti ama cok sırt agrım var aynı şekilde olan var mı acaba
Bebikom_ Hazalozan benımde gogsumdekı sızı bulantı ve kabızlık gectı sık ıdrara cıkma devam edıyor malesef. Aksama kadar oturdugum ıcın masa bası ısım. Aksamları bel ve sırt agrım cok oluyor
Darkgod Bebikom_ benim de aynı daha kan ilacı başlamadı d vitamini prilam imom kullanıyorum erkek dedi kesin ve bakalım Aralık'ta benim de kontrol um var 15+1
Yelz_91 Bebikom_ mrhba canm bnde 14 hftalık ikzlere gbeyim hafften çıktı karnım ama göbek gbi druypr. Coraspin ve oksapar iğne kullnıyorum . Öğrendk cnsiyetleri 🐣🐣🎉
Derin_Demir Bizde gelişime göre 15 haftalığız 😊 ve değişmezse kızım geliyor hayırlısıyla.Salı günü kesinleşecek. 10. Haftadan beri göbeğim var gören 6 aylık mı diyor 🙈 önceden olan göbeğim direk bebeğe dönüştü 😂
Bebikom_ Bebikom_ aynı durumdayım degıstırdı surup verdı tek ıcımlık kapsul ıcınde vısne tadı var bıde gece uyumadan once ıctım dokunmadı