defne55 Morvampir evet canım ama çok yoğun akintim vardı orkid koymuştum artık o derecedeydi canım inşallah sanada nasip olsun biraz zor ama dayanacak gücü veriyo allah 🤲🥰
Morvampir defne55 inşallah canım benim bende pet koyuyorum artık bakalım yarın doktorumuz ne diyecek☺️
Elmalipasta miniiminee canım benim nişanım geldi sancım vardı ama düzensizdi bekledim 6 7 saat sonra gittim hastaneye orda patlttılar suyumu
Buseeeeee Morvampir normal canim sarı tenkte katıya yakın bi akıntı olur bu akindi açılma akıntısıdır yavas yavas açılman alıyor hatta arada şiddetli ağrıların da olur açılma olduğu için.