Aysun2834 Deniz2961 değerler hakkında yüksek yada değil demedi sadece ikisinin görülmesi normal değil dedi kısacası bana göre yüksek kaşınma yanma gibi şikayetim olmadığı için enfeksiyonda diyemedi yarın belli olucak Rabbim hayırlısını nasip etsin
Aysun2834 Deniz2961 en iyisi yarını beklemek sanırım internetten baktığımda böbrekte olabilir idrar yolu enfeksiyonuda diyor anlamadım en iyisi sakince yarını beklemek içerdeki ufaklığıda tedirgin etmemek
snglcn Deniz2961 simdi baktim bende tahlillerimi enfeksiyonun var daha dogrusu akintin var yani ayrica internetede cok bakma valla oooo akil gidiyor ole bu arada kac haftadasin
Aysun2834 Deniz2961 evet cnm böbrekler temiz çıktı çok şükür muhtemelen basit bir enfeskiyondur inşallahh