Bana idrarda eritrosit ve lökasit çıkmış dedi kısacası idrarda kan ve protein çıkmış normalde çıkmaması gerekiyormuş üç kere idrar tahlili yaptım üçündede çıktı ben hamile olduğumu bilmeden önce ocuk düşündüğümüz için kadın doğuma gitmiştim öyle öğrendim meğerse o dönemde hamile kalmışım yoksa önceden üstüne muhakkak düşerdim