Ebrs Annesinincenneti ahh canim benim. Oglumda 34.haftasinda dogdu ve 1 hafta içinde solunumu toparladi. Ek anomaliyle dogdugu icin tabi biz 33 gun kuvozde kaldik ama siz emin olun tez zamanda kavusacaksiniz. 💕
Ebrs Annesinincenneti insallah canim benim uzme kendini, bebeginle konus her yanina gittiğinde. O seni hissediyor 🙏
Sebanur Annesinincenneti Allah yardımcın olsun 😔Zor bir durum Canım ama Sen Rabbine Teslim ol yavrunu kucağına alacağın günlerde gelecek İnşAllah❤️
Sltnzlm Annesinincenneti Canım bende 34+6 da doğum yaptım 7 gün küvezde kaldı. Allah’a şükür evdeyiz şimdi 40 ımız yarın çıkıyor. Haftası gayet iyi senin bebeğin en kısa zamanda kavuşursunuz inşllah❤️ Su gibi geçiyor zaman.
Annesinincenneti Sltnzlm içime su serptin inşallah benim bebeğim de çıkar gözlerim de yaş kalmadı artık. Allah bebeğini de size bağışlasın inşallah 🙏🏻❤️
duyguyilmaz Canim kilosu kotu degil haftasi da iyi hemencecik kavusursunuz insallah canini sıkma kuzucugun hisseder. Hergun duani et, bebeginle konus. Zaman da su gibi aksin kavusun insallah🙏🙏
Sltnzlm Annesinincenneti ağlama canım biliyorum çok zor. Bebek hissediyor , üzüntüden sütün de az olur. Rabbim senin bebeğinide en kısa zamanda size bağışlar❤️ benim tek tesellim bende 1 hafta boyunca hastanede kaldım
Bsrkoc Annesinincenneti rabbim sağlıkla eve döneceğiniz günü getirsin 🤲🏻 Üzülme canım haftası çok da erken değil senin moralinin yüksek olması bebeğini de etkiler onu da mutlu eder 👍🏻
Sltnzlm Annesinincenneti çok şükür iyiyim bi sıkıntı yok 🤗 sana antibiyotik iğne yaptılarmı kaldığın sürece. Suyum erken geldiği için bana günde 3 iğne yaptılar çıkış yapana kadar. Eve geçince de antibiyotik ilaç yazdılar. Siz nasılsınız bebek ve sen durumu daha iyi mi