Adel001 evet inan kontrol bile olmadım sadce kan verdim bilerk olmadm daha cok yeni doktorlar bazen cok garip seyler diyo vede ilk düşük yaptıgımda cok asırı doktor kontrolündyfim bu sefer gitmicem 1 aya yakın sonrasında kontrole gidicem ama ara sıra kan verecegim suan 2 haftalık muhtemelen geç döllenme oldu