Cnn17 Tucenur canım hamilesin daha neyi bekliyorsun. Bence git kanını ver doktora görün. Daha önceden de bi kaybın olmuş zaten. Erken tedaviye başlarsın belki iğne ilaç verecekler. Neden bekliyorsun? Millet silik çizgi görür görmez yapıyor test. Beklemene lüzum yok bence.
Tucenur Cnn17 evet canım biliyorum ama daha 2 gün var diye boyle sakinim o yüzden bekliyorum onun rahatlıgı var biraz daha
Kubra2503 Tucenur ben de adetime 5 gün kala yaptığımda aynı böyle silik cıktı hemen kan vermeye gittim hamile olduğumu erkenden öğrendim zaten idrara yansımışsa kan da çoktan belli ediyor bence hemen gidip acilde kan vermelisiniz 🐣
vuslatim34 Tucenur hayırlı olsun canım akıntın var mı belirtilerin ne oldu.benim 3 gün önce negatifti kanda.Adet olmadım ama akıntımda fazla
Tucenur vuslatim34 10 gün önce gögüslerim cok şişti damar damar oldu artık akıntım su gibi yogun oldu ara sıra kasık batmalarım ve sürekliii uyumak istiyorum uyanamıyorum
Melikebudak Bebek yeni olunca çizgi silik çıkıyor ben test yaptım çıkmayınca çöpe attım 1 saat sonradan gidip baktım ohaaa silik bir çizgi daha. Daha yeni 3 haftalık hamileymişim ondan dolayı silikti kan testinde çıkar mutlaka
Tucenur Deebg inş canım bugun adet günüm normlde agrım olur ama suan bişeyim yok sadce belim agrıyo hafif inşallah olmam 🙏🙏🙏 aksama kDr olmazsam hemen kan verecegim normlde ögleye kdr olmus oluyorum
Tucenur Deebg suan 4 hafta içinde görünüyorum tam acaba bel agrısı veya kasık batması olurmu bu haftalarda yoksa adet belirtisimi 😏
Deletedmom0083 Tucenur vala canım ben hastalığımdan bir hafta önce yapmıştım 47 çıkmıştı şimdi 7+4 olduk ☺️ Bence durma yap bu gebelik testleri sorunlu oluyor insanın aklını karıştırıyor
Deebg Deletedmom0083 bende adetimden 1 hafta önce öğrendim zaman geçmek bilmiyor şimdi kalp atışını dinledin mi sen