Baklava eknsnsr98 bizim isimler hep hazir 😅 ilk cocugumuz Ertuğrul Musab. Simdi 2.geliyor cinsiyeti daha belli degil ama kız olursa Erva olucak. Erkekse Ali Muaz.
Hlal Bende İkra düşünüyodum agir gelir dediler Hira yada aynı şekilde çok kararsız kaldık Ahsen lede dalga geçerler diyolar ,serraya karar verdik
Yusufakardes Hlal ikta oku demek bir anlamı yok yani Ahsen ise en güzel demek anlam olarak Ahsen çok zarif neden dalga geçiliyor ki
Nehir66 eknsnsr98 3 gün sonra bebeğimin cinsiyetini öğrenecez eşimle 😍❤️ Ama karar verdik ❤️ Kız olursa : Masal Erkek olursa : Kuzey efe kız ismini ben erkek ismini eşim düşündü o şekilde kararlaştık❤️😍
eknsnsr98 Nehir66 bizde öyle dedik kız olursa ben erkek olursa eşim bırakacaktık ama işte eşim ben bulucam diyor 😂
Mervezumra Hlal bak icime kurt dustu inanirim ben isimlerin agir gelmesi durumuna dusunuyum bunu tsk ederim😊