Bernurrrr kasıklarım da ağrı oluştu ilk başta gitmek istemedim geçer diye baktım olmuyor gittim doktora o da benden kan ve idrar tahlili istedi yüksek miktarda enfeksiyon çıktı ertesi gün açılma vardı acil yatış verdiler 3 gün kaldım serum fitil verdiler sürekli kontrol altındaydım