Bernurrrr idrarımı bile yapamıyodum doktorun yazdklari sadece acımı aldı enfeksiyon devam etti iğne olman gerek dedi ama oda bebeği düşürebilir dedi iğne olmasan da düşebilir enfeksiyondan dedi ,ama cok şükür şuan 35+4 , ve yaban mersini yedim idrar yollarm temzlendi,benm temzlendyse herkesin temzlenir çünkü bekim ki geçecek türden degildi baya ilerlemisdi benm ki