MinnieMouse Tugce1803 ovulasyon doneminde kasik ve bel agrisi yapiyor, olabilir belki herkeste ayni etki yapmiyordur. Ama bol su tuketilmediginde oyle oldugu soyleniyor. Olsun Allah her seyin sifasini verir hayirlisiyla 🥰
Tugce1803 MinnieMouse Zaten bol su içen sağlıklı beslenen birisiyim ovulasyonda öyle ağrım olmadı adetken çok kötü oldum kapı duvar yumrukladım🤦♀️Nasip işte benim olmadı