Kızlar bilenler bilir. Ben bunu bi keresindede paylaşmıştım. Ama o eskidi ve artık daha sık sık karşıma yardım isteyen arkadaşlarımız çıkıyor. Ben bu postu ayda 1 yeniliyicem. Yani açıcam. Şimdide bir arkadaşımızın postundan geliyorum oda aynı. İnanın size ede bileceğim tek doğal güzel yardım bu. Ve inşallah eski postdakı denemiş arkadaşlar yine gelirde moral verirler arkadaşlara.
🔵
2adet kabuklu cevizi kırıp içini çıkartın. Ve buda toplamda 4adet edecek. Bir bardağa (cay bardağı)bu elde ettiğimiz 4cevizi ilave edip üzerinede ılıktan biraz sıcak su,yani biraz sıcak olacak şekilde su ilave edin. Bunu akşam yapıp,ağzını kapatıp bırakın. Yarın sabah kalkıp, aç karnına hiç bir şey tüketmeden için. Ve tabiikide Cevizleri de yiyorsunuz.Ve 1saat falan sonra ne isterseniz yapın yemekti,kahveydi,çaydı. Bu küre başlama zamanı gibi Adetin 2.günü yazmışlar. Yani adetin ilk günü akşam hazırlayıp 2.günü sabah aç karnına içmeye başlamalısınız. Ama adeti beklemeden de yani sıradan bir gündede başlayıp hayrını görenler var. Kürü tüketme süresi size gösterdiği etkiden aslı. 1hafta yapıpda sonuç alan var 15-20günde 1ayda. Söyledim ya size etkisinden aslı. Ve başladığınız dönemden. Belki Adete 2gün kalmış başlıyıcaksınız ve bu 2güne sonuç vermez. Ben bunun hayrını görüpte directde mesajla test fotoğrafıyla geri döneni çok gördüm. Sonuçları okuyuncada herkesle paylaşmak istedim. Paylaşmak sevaptır. Hayrını görenlerden olun inşallah. Hakkınızı helal edin.
Bi hanfendi paylaşmıştı geçenler. Arayıp buldum. Belki bi faydasını görürsün. Rabbim hayırlısıyla sana da nasip etsin