Suranurun_annesi06 25 haftalik hamileyim kizim olacak yuzume leke dustu obur kizimda guzellesmistim yuzum parlak ve guzeldi bunda mat ve leke dusmus sizdede boyle oldu mu
FSCMK Suranurun_annesi06 kız çirkinleştirir erkek güzelleştirir camım benim kızım oldu çok çirkinleştim sivilce leke oldu yüzüm
Tugbaklc Suranurun_annesi06 hep aynı kaliyorum 2. Gebeligim bunda da aynıyım bence kilo aldigin için guzellesiyo insan başka bilmiyorum 😁
nazliiecemm FSCMK kızım olucak ne leke gördüm ne sivilce ben cinsiyete bağlı olduğuna inanmıyorum insan iki hamileliğindede farklilik gösteriyor cinsiyete bağlı kalmaksızın😊
Kizkalesi FSCMK benimkide kız ama ne lekem ne sivilcem oldu bitek ara ara göz altlarım morarıyor oda kansızlıktan sanırım. Senin doğum kiloları ne alemde kız varmı giden 😅
Mervemm FSCMK bende ayni sekil yuzum berbat oldu gören kiz dedi kizdi suan yuzume bakıyorum tertemiz bakalim ne
Semooshh Benim kız sivilcelenme çirkinleşme olmadı ama karartma gibi çok oldu boynumda var. Göbek deliği koltuk, altı. Bikini bölgesi, geçicidir umarım 😁😅
Medine_1992 Zeyk canım nasılsın yükleme yaptırdın mı şeker ben cok korkuyorum 😪 pazartesi olacak çok kilo aldım
Zeyk Medine_1992 kuşum bende açlık tokluk baktirican Çarşamba daha bişey yaptırmadım. Ama toplamda 8 kilo aldım 😬😬 valla herşeyden korkar olduk artık bir kaç gündür ayaklarımda şişlik hissediyorum yoruldum diye mi acaba onu da sorucam doktoruma
Selinsu Cirkinlesmedim ama aşırı stresten 2 tane iltihapli sivilcem çıktı. Uzun sürede iyilesti ama lekeleri kaldi. Kizim olucak
Medine_1992 Zeyk bende 10 kilo aldım canım ya bebekte önde gidince korkuyorum ne bulursam yiyorum ya doyma hissim yok ne olacak halim bilmiyorum bende şişlik yokta elimde kalktgımda bazen parmaklarım kemiklerim acıyor
Zeyk Medine_1992 😬😬😬 yaa korkma inşallah herşey yolunda ilerleriz.🙏 Artık git gide acilacakmis istahlar daha çok kilo aliniyormus ama bol yürü demisti doktorum yapmaya çalışıyorum bakalım nasıl olacağız 🤗😅
Medine_1992 Zeyk canım ya yalnız olunca dısarı cıkasım bile gelmiyor ki eşimin izinli oldugu gün anca cıkıyorum dısarı 🤷♀️
FSCMK nazliiecemm valla bizim büyükler öyle söyler bende öyle olunca bende onların kafaya bağladım 😂ama aşırı sivilcem var Doğum yaptım 2 ay oldu daha var
1dem Tugbaklc aynen normal de sıska zayıfım ama hamilelikte başka güzel oluyor insan yanaklarım doluyor 😀
1dem Suranurun_annesi06 iki kaşımın ortasında kahverengi bir leke oldu sonuç erkek☺️ ama kız çirkinleştirir erkek güzelleştirir derler