Gokmeninannesi ben 42+5 te (yurtdışında yasıyorum turkıyede bu kadar beklenmıyor) dogum yaptım kızım kılolu ve boylu doğdu ama yırtılmAda olmadı ıyıkı normal dogum yaptım dıyordum kımseye ıhtıyacım olmadan kendım baktım bebegıme Buarada en önemli bızım soyledıklerımız degıl doktorun desteklıyorsa bekle suni sancı ıcınde korkmana gerek yok benım sancılarım başladığında 1 cm. Açılmam vardı.sımdı ıkıncı bebişime hamileyım allah kısmet ederse yınedee normal dogum ıstıyorum