Evet bugün artık 40.haftamızı doldurduk. 1 cm açıklığım vardı geçen hafta ama ne sancı ne kasılma hiç bi doğum belirtim yok ve ben artık çok zorlanmaya başladım doğurmak ve rahatlamak istiyorum yarın suni sancı ile doğumumu başlatması için doktoruma rica da bulunucam. Siz olsaydınız suni sancı ister miydiniz? Korkuyorum da ama napiyim böyle yaşamakta zor her saat başı acıkmaya ve 15 dakika da bi tuvalete gitmeye başladım kendim giyenemeyecek kadar kilo aldım bebeğimde baya irileşti normal doğuramicam daha fazla kilo alırsa diye korkuyorum. Siz neyi tercih ederdiniz peki