Hanımlar belki takip eden olur yada yaşamıştır tartışmalarda aratıp bu posta gelir diye doktorumun söylediklerini yazıyorum. Doktoruma yaşadığımı anlattım kanama için tahriş etmişlerdir dedi ve önemsemedi. Kaşıntı ve şişlik için idrar tahlili yaptı protein kaçağı var mı diye baktı ve tahlilim temiz geldi yani doktorun şüphelendiği protein kaçağı yokmuş enfeksiyonun var biraz dedi bol su iç diyerek bi ilaç verdi suya katıp içiyosun içinde bitane var zaten onu içtim birde kaşıntı için mantar fitili verdi ve ilişkiyi yasakladı.