Ilbilge 30+1 haftalık gebeyim hamileliğimin 4.ayından sonra bu zamana kdr halen var olduğunu söyleyim
doktpruma gittiğimde vajinal mantar olduğunu söylemişti idrar yollarımdada enfeksiyon varmış sık sık sıcak suyla yıkıyorum günlük 3-4 kez iç çamaşırı değiştiriyorum halen geçmedi bol bolda su içiyorum ama nafile o şişlik halen var bazen cocugun kafası bile zannedip elham yapyorum aynı sıkıntıdan 4.aydan bu yana müzdaribim sanırım geçmeyecek o şişlik doğurana kadar