HasibeKuru evet mükemmel hatta o kadar mükemmel ki gecen sene ayrıntılı ultrasonda bebegimin beynindeki bir yapınin olusmadigini,dogduktan sonra yasayamayacgini kesinlikle aldirmam gerektigini soyledi.o kadar kotu yorumlar yaptiki bayilmak uzereydim.muaynehaneden hıçkırıklarla çıktığım gün dün gibi aklımda.alsancaktan eve gidebilmek için binecek taksi ararken gözlerim görmüyordu hicbiryeri nasil yürüdüm nasil bindim eve nasil geldim hatırlamıyorum.ve ben o muaynehaneden çıkarken tek düşündukleri 450 tl yi tahsil etmekti.zaten vermicek degilimde ben o an onu mu düşünürüm.neyse sonuc bebegim dogdu beyninde hiçbir problem yoktu.!Allah onu bildiği gibi yapsın.başkada diyecek bisey bulamıyorum