Bizden pek iyi haberler yok.sancim varmis ultrasonda kasılma gördü. bebeğim ters kasiklarıma basınç yapıyor adım attirmiyordu sebebi buymuş.25 haftada nst takip istedi yaptırmadım biraz yorulmustum.ama aklım çok karıştı bugün gidip nst takip yaptıracağım çünkü sancıyı ben hissetmiyorum...dualarim sizinle ve bebeklerinizle.bizide dualariniza katın güzel anneler.