Merhaba mart anneleri aranızda benim gibi martta doğum yapacak olanlar var mı ? Biz şuan 25+3 olduk sizlerin nasıl gidiyor ağrılarınız var mı benim bu aralar şiddetli şekilde kasık ağrım var doğumum 4 mart görünüyor hadi bakalım Allah yardımcımız olsun hepimizin 🥰