ozlmcbnuznoglu benim de ilk gebeliğim ama 18 haftalıkken hissettim ama keskin değildi tabi bişey kayıyor gibi yada bir kelebek kanat çırpmış gibi çok hafif çok güzel bişeymiş 🤗 erkek bebekler daha çabuk hissettirirmiş kendini kız bebekler biraz geç öyle demişti büyüklerim ama galiba doğru 😊