yarennn79 canım bende bakiyom herkes yolluyo bende bakalim kim ne diyo kim ne soyluyo öylesine yapıyorum en önemli şey sağlık burdaki herkes biliyo bi nevi eylence gibi herkes icin sadece merakindan paylasiyolar ama paylastigim zaman bana bebegin gelişi çok iyi deseler bile mutlu oluyorum bazilari bakinca gelişimi cok iyi diyolar belki doktor yanılmış olabilir dedikleri zaman doğru olsada olmasada insanin icine umut doguyo bunun ne kötü bi şeyi war nede ayıbı war burdaki herkes cinsiyet yolluyo diye ayiplamak mi lazim herkes önce sağlık ister ve allah neyi nasip etse odur bu 2, ise herkesin hayat hikayesi war insanlar bazen baskalarina anlatamadiklarini buraya dökerler guzel yorumlar beklemek için teselli edilmek için