Brfnyldrm Ümitli ol, pekmez iç aç karnına sabahları. Gebe vitaminleri var onları kullan. Farkı atlatabilirsiniz Allah’ın izniyle. Kalbi atıyorsa ümit vardır. Benim bir kaybım olmuştu, gelişti son güne kadar kanamam falan da olmadı ama kalbi durdu. Sağlıksız bebekleri kaybediyoruz. Hayırlısı neyse o olsun elbet ama hemen ümitsizlik olmaz, bebeğin de hisseder.