Bnbalik 33+1 karın sertleşmesi, gece sürekli dönme tuvalet yatak arası mekik 😖 bir de sürekli rahimde tekme atma 🤪 sağlıkla gelsin de Kuzum idare ediczzzz 🤙🏻
Hatice1017 Bnbalik Aminnnn en onemlisi o ztnnn🙏🙏🙏🙏🙏Yaa ayni durumlar bizdede var 🤷♀️🤷♀️☺️☺️Bel ve yan agrisi adet sancısı gibi sikayetlerinizde oluyormu
Bnbalik Hatice1017 çok nadir karnımda ağrı oluyor onun dışında yok çok şükür sizin varsa allah yardımcnz olsun bebeğin bası yukarıda olduğundan nefes zor alıyorum bazen
Hatice1017 Yusufpoyraz Bencede poposu canim ☺️☺️Cok canimi yakiyor bazen ... Bazende minnak top gibi bisey direniyor oda dirsegi galiba 🤷♀️🤷♀️☺️☺️☺️❤❤❤❤
Hatice1017 Bnbalik Bebisiniz donmedimi daha acaba ??? Amin cnm cok saol bizde arada bu sıkıntılar oluyor hayirlsii bakalim ins bi sıkıntımiz yoktur 🥰Rabbim hepimizin yardimcisi olsun ins😊😊
Akademisyenanne Hatice1017 33+6’yiz🐣cok sukur hersey yolunda. Eksiklerimizi tamamladik. Cantamiz da hazir. İnsallah zamaninda gelir kizim☘️
MutluB 34+0 olduk 35.haftada mı oluyorum internette öyle yazıyor ama. Bizde de bel ağrısı var geceleri uyku problemi hiç gece olsun istemiyorum 😂 bir de bu aralar adet ağrısı gibi bel de bi ağrı oluyor geçiyor. Zaman çabuk geçsin sağlıcakla gelsinler 🙏
Hatice1017 MutluB Evet canim 34. Haftan bitmis oluyor 35 ten gun aliyorsun😊Bizdede ayni sıkıntılar var demekki normal galiba🤔gece don saga don sola sabahi nasil ediyoruz bilmiyorum hos donerkende cok zorlaniyoruzdaaa🙊☺️☺️☺️
Gulfem07 MutluB biz daha 31+3 deyiz kasigimda da ağrı var belimde de popo üstü oturuyor kafa yukarda ondan mi oluyor acaba ve de karnım sertleşiyor kasılma da oluyor Allah ım zorlaşıyor gitgide ya
Hatice1017 filiz08 Rabbim hayirli evlat eylesin inşallah canim🥰🥰Kacinci haftada dogdular acaba kiz bebek erken gelir diyorlarda hep...
filiz08 Hatice1017 yok benimkiler gelmedi ilki 40. Haftada seseryan la geldi.İkinci 38 de...bakalım şimdi 33. Hasgamdayım gün almadım henüz
Hatice1017 Konya_gelini Oylemiymis cnm😊😊Insalllaaahhhh🙏🙏🙏Rabbim hepimize hayirli kolay dogumlar nasip etsin ins😊😊