Aminem2020 Hatice1017 aleykum selam cnm bizde 33+3uz bu ara sürekli karnım sertleşiyor normal mi acaba ?
filiz08 Hatice1017 bende 33 oldum.çok büyük değişiklikler yok bu aralar.yatarken zorlanma sürekli dönme hali bide bazen vajinal ağrılar var.hazırlıklarımı yapıcam inşallah kıyafetlerin bi kısmını aldım yıkaması ütülemesi var.Aldığım kıyafetler çok küçük geliyo gözüme ya iki çocuk büyüttüm ama unuttum mu ne anlamadım.Minnak minnak şeyler aldım sanki🙈
Akademisyenanne Hatice1017 33+6’yiz🐣cok sukur hersey yolunda. Eksiklerimizi tamamladik. Cantamiz da hazir. İnsallah zamaninda gelir kizim☘️
Hatice1017 Aminem2020 aynisi bendede oluyor cnm bi yerde toplanip sisiriyor sertlestiriyor ins normaldir 🙄🙄🙄
Aminem2020 Hatice1017 insaAllah cnm daha çantamı da hazırlamadım hiç canim.istemiyor nerden geliyorsa bu rahatlik😂
Boncukannesi Aleyküm selamm canım bizde 33+1 iz. İki gündür aağ kalçamda aşırı batma gibi bir ağrı var bazen kramp gibi giriyor ordan çığlık atıyorum😔 ve bu akşamda adet sancısı gibi sancm oldu geçti. Kiloda eklenince baya ağırlaşıyoruzz sizler ne durumdasınız ?
Hatice1017 Boncukannesi Kalca ve bel agrisi bendede oluyor cnm genital bolgemde agriyor bazen sanirim doguma hazirlik bunlarr...🙄Adet sancisi gibi sık sık bendede oluyor bu aralar ama arada ve duzensiz olmasi rahatlatiyor...Umarim hayirli zamanda gelir bebislerimiz🙏🙏🙏Rabbim bilir tabi ama daha erken..😊
Hatice1017 Aminem2020 Kacinci bebeginiz🤗Bizde eksiklerimizi tamamladik bir yikanip utulenip hazirlanmasi kaldi onuda ins en kisa zmanda yapicam cunku bunda cinsiyet farkli oldugu icin cok tereddüt ediyorum korkuyorum acikcasi 🤷♀️🤷♀️🤷♀️Simdiden evimi temizledim icim rahat etsin en azindan diye nolur nolmaz....
Mrv_ycgl Aminem2020 yavaş yavaş hazır etmek lazım artık hazır olsun zararı yok aniden yikanmamis kıyafetleri goturmektense😊
Mrv_ycgl Hatice1017 iki güne tozlaniyo canım yapsan nolcak benim evin neden öyle bilmiyorum ya herkesin mı öyle hemen tozlaniyo aylardir supurup silmemis gibi 😢 33+3 Bende daha dip köşe yapmayı dusunmuyorum
Aminem2020 Hatice1017 ilk bebek cnm bizde tamamladik sukur yikayip ütüledim. Bi çantamız kaldı. Rabbim sağlıkla kucagimiza almayı nasip eder insaAllah 😍
Hatice1017 Mrv_ycgl Aynenn bizim.evlerde oyle.cnm.ama. yinede kendimi daha yerimden kaldirabiliyorken yapayim dedim 🙊☺️☺️🤰🏻Malum son haftalar zor...insallh kirletmemeye dikkt edecegiz artık 🤷♀️🤷♀️😊😊
Hatice1017 Aminem2020 Kolayi kalmis cnm😊Aminnnn inşallahh zaten Hayirlisiyla sagliklica bi dogsalardi su anki tek dusuncem sıkıntım o🙄🙄🙄❤
Hatice1017 filiz08 Bende de durumlar ayni.canimm😊ins Bizimde 3 olacak banada oyle geliyor inan sanki ilk bebegim gibi..🙊🙊
filiz08 Hatice1017 acaba diğerlerinin kıyafetlerine alıştıkta ondan mı?Eşimde dalga geçiyo bir yaşında çocuk doğurmuycan diye🙈
Hatice1017 filiz08 e esinde hakli ama iste....🤷♀️🤷♀️🤷♀️🙄☺️☺️ Ondan galiba cnm benim ikinci 2.5 yaşında ona baya alistik simdi bu garip geliyor kucucuk dogacak nasil bakicaz nasil sevicez diye cok heyecan var😊Benimde annem diyo bugun bu kiyafetler kucuk deilmi diye yok dedim.anne bunlsr bile buyuk geliyor ilk zman ☺️☺️☺️
filiz08 Hatice1017 sürekli etiketlerine baktım durdum 62 cm falan yazıyo normal geliyo o zaman ama bütüne bakınca yok yok diyorum yine de küçük.Bi yukayıp ütülesem kalkacakalr orrtadan rahat edicem.Bizimkiler büyükler biri 5 biri 8 in içinde sanırım onlardan öyle geliyo
Hatice1017 filiz08 Yok cnm normal.Zaten standart uretildigi icin hastane çıkışları normaldir yani😊Bize oyle geliyor☺️☺️Sizin diger 2 si nin cinsiyeti nedir