Merhaba öncelikle tüm hamis annelerimize Allah tan bebisleini sagsalim kucaklarina almayı diliyorum bizde ikizlerime 22+4olduk Allhin izniyle arada ağrılarım oluyo birazda karnımda sertleşme ler oluyor proloton depot iğnesi yaptryourm 3gunde bir bu haftalarda böyle sknti yaşayanlar oldumu?