Deletedmom00260 canım sipariş ettim trendyol dan iki gün içinde hızlı Bi şekilde geldi bana ama bazen geç gidenler de oluyormuş kargo ypgunluguna göre, açıkçası iri gögüsler im var olmaz diye korktum sipariş ederken dedim içinde kobalt bakır falan varımdır ikinci endişem de buydu, sipariş sonrası mğsteri temsilcisi sana ulaşıyor sormak istediğin Bi soru olursa diye onla iletişim kurup mesajına cevap verdim soruları ona sordum iade her ürün de oldugu gini bunda da var ama görünce begendim ebat küçük ve standart olmasına ragmen işimi yüzde doksan görür henüz kullanmadım ama denedim gögüs ucu için zaten ince Bi plaka kalın bişey bekleme ama belli gümüş oldugu eline alınca anlıyorsun ben memnun kaldım İnş işe de yarar gögüs ucu yarası olmadan kullanmayı düşünüyorum dogumla yakın İnş hayırla kucagımıza alırız bebeklerimizi 🙏