Bende hiç kilo almadım fakat çok kilo alanlarda da şeker çıkacak diye bir şey yok ben doktor gerekli gördüğü herşeyi yaptırdım.oncesinde hiç şikayetim olmadığı için açlık ve tokluk tahlil yapıldı sonrasında şeker yüklemesi ne gerek duyulması.eger doktor yaptir diyorsa karşı çıkma canım sonunda üzülmek tense önlem almak daha iyi.arkadasima yaptılar birşey de olmadı şekerli su icirdiler aç karnına bir saat arayla sonrasında da hiç etki olmadı