Btll arkadaşında dediği gibi bin tane böyle post açılıyor ve herkes farklı birşey diyor yap veya yapma diyende ama bunu de iyi doktorunuz bilir uygun görürse yapın ona danışın bence.misal benim fikrim kesinlkle yapılmalı kim ben hiç tatlı yemiyorum diyebilir ki içeceğiniz içecek te iki dilim baklava ile eşit.benm üçüncü gebeliğim. İlk gebelikte yaptım çıkmadı..ikinci gebelikte doktor yapmamı önerdi ben yok dedim ilkinde çıkmadığı için çünkü tatlı ile aram hiç yok kilom hiç yok ailede kimsede şeker yok neyse doktor kesin yapalım deyince yaptım..tabi devlete gidiyordum meğer şekerim varmış ve üç haftadır bebeğim in karın çevresine vurmuş doktorun ihmali yüzünden fark edilmemiş.birgün ALLAH tan özele gittim ordaki doktor muayene sırasında şekerden dolayı bebeğim in karın çevresi 3hafta hatta bi aya yakın önde olduğunu söyledi.ilk doğumum sezeryandı ikincisinde yine acil sezeryan oldum çoğu kişi inanma yok öyle birşey dese de özelde ki doktorum haklı çıktı bebeğim doğarken göbeği kocamandı herkes çok şaşırıyordu şuan 4yaşında çok şükür ilk zamanlar gibi değil fakat yapı olarak bozuk doğumsal bozukluk denildi..üçüncü gebeliğimde çok korktum olur diye çok şükür ki çıkmadı bunda..karar sizin bence doktorunuzu dinleyin sadece.