Tugcetekin41 Biz ikili taramaya girdik 13+4 de ve cinsiyet söyleyeyim mi dedi evet dedik kız dedi değişeceğini bende düşünmüyorum uzman tarafından bakıldı umarım yanılma olmaz
MrsClk MineKasp bence söylerler canım 15+3 dediğin 16 sayılır zaten artık 🤭 Tabi bebeğin göstermesi de önemli bizim kız sağ olsun 11den beri hiç kapatmadı bacakları asla saklamıyor ne var ne yok meydanda😄😄
Kardelenyigit zelis63 öyle mi 3 gün önce ikili test yaptırdım kan vs verdim ama onun için sanırım ayrı bi prosedür mü gerekiyor yada Türkiye de var mı bilmiyorum ama 😊bakalım hayırlısı en iyisi beklemek görünüyor