MineKasp Kızlar 14+3 te doktor %70 erkek dedi şuan 15+1 iz sizce bidaha %100 olması için ne zaman gitmeliyim değişir mi ay çok heyecanlıyım 😍
zelis63 MineKasp canm 14. Hafta iyi bir süre cinsiyeti söylemek için yüksek orantıda vermiş rahat ol değişmez
MrsClk MineKasp bana 11den beri kıza benziyor diyorlardı ama peşine uyarıyorlardı sakın pembe bir şey alma diye 16da gittiğimde artık kesin kız git istediğini al dediler 😄
_kubranurr_ MineKasp 16 haftada netlesıyor beybı habern olsn bana ılk kız dendı snra %100 erkek dendı suan erkek 21+2🙏🏻
zelis63 MineKasp yani canm doktor öyle dediyse öyledir ki erkeklerde daha erken söylüyolar çıkıntı olduğu için 🤗
MineKasp zelis63 ama bu %70i devlet Hastanesi'nde söylediler kendi özel doktorum 13.haftada çıkıntı goremedi
MrsClk MineKasp bence söylerler canım 15+3 dediğin 16 sayılır zaten artık 🤭 Tabi bebeğin göstermesi de önemli bizim kız sağ olsun 11den beri hiç kapatmadı bacakları asla saklamıyor ne var ne yok meydanda😄😄
MineKasp _kubranurr_ yaaa 4 güncükten ne olur ki anlayamaz mi acaba esiimin doğum günü o yüzden acelee ediiyorum yoksa beklemez miyim 1 haafta daha ,😊🤭
zelis63 MineKasp erkek canm benm banada 11 de kıza benziyor dedi sonra ben yurtdışında yaşıyorum kan testiyle sonuç erkek geldi 21+5 günlüğüz şimdi