Yzeze benimki de inşallan 25 şubatta görünüyor 💙 oğlan. Sağlıcakla kucağımıza alalım öncelikle bebişlerimizi 🙏 valla yelek hırka aldıysan onlar idare eder ben de öyle giydireceğim evimiz kaloriferli zaten sıcak oluyor, büyükler el emeği hırka yelek örmüştü bol bol, iyi oldu elime yapışacak 😊 zaten çabuk büyüyorlar ama bir tane bulunsun isterseniz 3-6 ay alın daha iyi olur tabi orda havalar nasıl olur ona göre, burda haziranda bile soğuk, karlı olabiliyor hava o yüzden ben 3-6 ay almayı düşünüyorum dış giyim alacaksam.