Bizimki subatta dogacak insallah😇 Bir kac Kiyafet aldim ama, cogu ince gibi geliyor bana. Yenidoğan papalı tulumlardan aldım bir kaç tane. Bir tane hastane çıkışı set aldım. 2-4 ay beden bir kaç tulum aldım. Bir kaç hırka ve yelek aldım. Ama dediğim gibi hepsi penye. Daha kalın , polar falan bir şeyler mi almak lazım acaba . Bir de ceket vb dış giyime gerek var mı. Çünkü çok az giyebilecek. Kafam çok karışık. Sizler neler alıyorsunuz kızlar. Şunu mutlaka al dediğiniz bir şey var mi☺️