Bende tüp bebek ile hamileyim 6. Haftamda benimde bi anda yoğun kanamam oldu öyle leke filan değil bildigin sıcak sıcak kan boşaldı hemen dr gittim progestan iğne ve ilacını düzenli olarak kullan dedi dr ve wc harici kalkma dedi yapicak tek şey buymuş sağlıklı bebek ise zaten sana sıkıca tutunur sen bol bol dua et ve Gerekeni yap ayaklarini yuksekte tut ve Uzan sürekli 3 ay boyunca yogun lekelerle geçti haftada 1 kere. Yoğun bi şekilde kahverengiyi akinti oluyordu 3 ay doldu bi anda kesildi şuan 34 haftadayız ve oğlum çok sağlıklı 14 yıllık beklenen mucizemiz bizimde icini ferah tut hayirli haberler ver insallah bize