Gny84 6 haftalik hamileyim, tüp bebek yaptirdim ve iki Embryo konuldu.. suan adet kanamasi gibi kananam geliyor hic umudum yok 😔 yine 8 senelik özlem bitmiyor 😞
Ayserkan Gny84 Burda zaman kaybetme doktoruna görün istersen adet kanaması gibi kanama o haftalarda çok tehlikeli bunu demek istemezdim ama dusuruyo olabilirsin 😔😔
Btlay-27 Gny84 canım geçmiş olsun hemen doktorunu ara neyi bekliyorsun .8 yıldır beklemişsin zaten git hemen ya inşallah düşük yapmmaışsındır
Merve6475 Gny84 kese kalp atışı falan duyulmusmuydu bende tüp bebekle hamileyim hemen kötüyü çağırma belki bisey yoktur dualarım seninle haber et bize olumsuz düşünme lütfen
Smkrkmz Doktora gitmende fayda var.benimde arkadasim tuo bebekten hamile kaldi ve kanamasi baslamis cok kan geliyor dedi.doktora gitti biseyi yokmus bebegin.ilac verdi kanamasi durdu bebekte saglikli
Gny84 Ben Almanya dayim, acildeyim ve 1,5 saatir dr bekliyorum. Malesef burda böyle keske Türkiyede olsaydim 😞
Gny84 Merve6475 yok haftaya dr gitcektim, almanyada 6. haftada ultrason yapiyorlar. Bugün 6 haftalik oldum
yarennn79 Gny84 kötü düşünme kötü olmasin hersey allahtan elbet birgün kucaginiza almak nasip olur pozitif düşünüp pozitif cagiralim
Ayserkan Gny84 Bol bol su ic kanamayı kesiyo kötü düşünüp kötüyü cagristirmayalim rabbim bağışlasın inşallah
Madlen Gny84 sakin olmalısın, ben de kanamalı bir hamilelik geçiriyorum.12. Haftaya geldik kanaya kanaya.Hayat mucizelerle dolu🙏🏻
Eslem0101 Gny84 benimde kanamam olmuştu tüp bebek doktorumla görüştüm hemen Aspirini kullanmayı bırak birde hemen progestan iğne vurun demisti tabi acile de gitmiştim parçalı kanama olmadığı sürece korkmayın demişti acildeki doktor içinizi ferah tütün tüp bebekte kanama çok fazla görülüyor