alewer06 Cigdematasoy isim konusu gerçekten zor ya bebe iki hafta sonra doğacak bende hala tamam bu demedim henüz
Asilduru alewer06 o değil de benim de iki hafta falan kaldı 9ay boyunca sürekli isim araştırıp son anda abuk subuk bişe koyacam diye korkuyorum 😰
Asena alewer06 aynı ben biz ayminada karar kıldık ama asel Mina eleysa lina hira Hüma ve Amine isimlerinide beğeniyorum ☺☺
KymetKaplan Ozgulyuksel evet ben de düşünmüştüm onu ama erkek benim ki o yüzden Baran efe olucak hayırlısıyla
Loya Kardeşimin ismide iklimya : oda habille. Kabilin ugruna öldügü kız dır iklima diye yazlır iklimya diye okunur
Asilduru Nerde Ayşe Fatma hayriyelerrr🤗bakıyorum da ne değişik isimler koymaya başladık resmen yeni jenerasyon oluşturuyoruz isim konusunda