Gonulasutayy gayet iyi guzel kuşum kasma kendını cok kilolu olsun dıe bence 36. Haftamda 3 kiloydu ebeye çatı mauaynesi yaptrdım ebe 3 bucuk kilo üstü doguramazsın dedi bana üstü riskliymiş öle dedi acıkcası bemce gayet iyi daha 1 ay var malum 3 kiloyuda bulur geçerde allahın izniyle 😘🙏🏻