Sezinnur Kizlar bnde 36 haftalık hamileyim daha hiç süt gelmedi. Bide zorunlu sezeryan olacağim korkuyorum süt gelmezse doğumdan sonra hemen diye. Hala hiç gelmemiş olmasi normal mi? Doğumdan sonra hemen gelmesi için ne yapabiliriz?
Hanife_20 Sezinnur korkma canım benim ablamın hamileyken gelirdi doğumdan sonra zar zor emzirdi kesildi sütü farketmiyo yani o
Ebrugunesss MelekEzgi bende aynı şeyi düşünüyorum bende bir kez sadece sağ göğsümün ucunun hafif ıslak gibi olduğunu gördüm başka hiç bisey yok süt gelmesi falan bende çok korkuyorum sütüm olamayacak diye ama bir arkadaşa söylemiştim bunu oda dedi ki göğsünün üstünde damarların belli olmaya başladıysa süt oluşuyor demektir falan dedi ama ne kadar doğru bilmiyorum canım
MelekEzgi Ebrugunesss valla bende damarda yok. 🤷♀️ Zaten küçüktü göğsüm 1 beden büyüdü sadece. Hassasiyet var sadece. 🙄
Misskokulumm Ebrugunesss canm sütünün damarla büyüklükle veya ıslanmayla alakası yok benim hamilelikte hiç ıslanma olmadı göğsüm küçücüktü ama şu an sütüm var süt girdikçe büyüdü kafana takma😘
Hamileanneler_25 Seymasezer benim ne zamandır akıyor o 27 haftalık olduk hala sütüm akiyor sarı sarı sutyenime atletime bulaşmış oluyor kuruyor sonra
Misskokulumm Esr36 ben de olur olmaz gelir mi diye düşünüyordum çok şükür geldi olumlu düşün olumlu olsun sağlıcakla gelsin minigim🌸
_kubranurr_ Seymasezer az kaldı 22 doldurmama ama öyle bıseyle karsılasmadım ama sag gogusumde acayıp batma var sut doldugu ıcınmı anlamadım